Tilläg på inlägget otrohet

Jag var tillsammans med en kille i 1 år men efter det höll vi på i ungefär 2 år till. Vi älskade varandra så mycket att vi inte kunde släppa taget. Vi litade på varandra och hade när allt var som bäst hade vi världens bästa förhållande, jag trodde till och med att detta skulle vara för evigt. Men icke sa nicke, han var otrogen med en tjej och då bröt helvetet loss...

När man har en partner använder man ofta uttrycket: "Om min pojk- flickvän skulle vara otrogen skulle jag dumpa honom/henne direkt!". När man är så kär så att man knappt vad man heter så handlar man inte likadant som man sagt. När man väl sitter i den situationen så vill man ändå ha tillbaka det man haft och man förlåter oftast den andra. Och för det mesta ger man honom/henne en till chans.

... Det gjorde jag i alla fall och det ångrar jag mest av allt. Tankarna om att se dem knulla satt fortfarande kvar i mitt huvud och jag ville själv inte ha sex med honom på grund av dem äckliga tankarna. Man kan inte alls lita på personen och detta ledde till ännu mer bråk. Men med vår starka kärlek gjorde vi allt för att det skulle funka men han gjorde det igen, igen och igen och varje tjej fick jag reda på ganka tätt inpå varandra. Jag orkade inte mer och gav till slut upp allt. Jag älskar honom fortfarande och det enda jag vill tänka tillbaka till är allt bra vi tillbringat tillsammans.

"En gång otrogen alltid otrogen", det stämmer ganska bra. För oftast efter förlåtelsen man gett den otrogna partnern så tror han/hon att allt är ok att göra fast det egentligen inte är det. Så läsare, visst beslutet ligger i era händer men säg emot din egna kärlek och gör det som är bäst, dumpa honom/henne. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0