Outstanding in bed..

Sexnojor är något nästan alla har mer eller mindre. Det kan handla om att man är orolig att man luktar illa eller att man verkligen känner sig obekväm och är rädd att vara dålig i sängen. Och hur kul är det på en skala ett till tio? Inte alls. Sex ska jag vara roligt, skönt, avslappnande och ja, ni vet. Det ska ju inte vara något man får världens ågren av. När vi är nakna så är det många som känner sig osäkra. Vissa vågar inte bryta "de gamla rutinerna" och andra är rädda för att vara för dåliga. Vad det än är så sitter problemen i ert eget huvud och är något som man måste kämpa med själva. Varför inte se era nojor som utmaningar? Där har vi det positiva i det negativa. Och tjejer, tänk såhär också; det krävs ofta ganska mycket för att avtända en kåt kille! Det är ju inget som är okänt...

Förresten, för er som tror att allt ska vara som i en porrfilm; Haha! alltså, där har vi överdrift till tusen. Visst att det kan vara roligt men i det flesta fall ser det inte ut så.

 Jag tror på er! /J

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG! snälla lägg in lite tips på hur man får killen att falla, hur man vet om han har fallit osv, jag håller på att dejta en kille nu det är därför jag skulle behöva lite tips<3!

2009-05-10 @ 15:03:30
Postat av: JANINA

Hej! Kul att du gillar vår blogg!:) Självklart lyssnar vi på ditt önskemål och ska få in ett inlägg om det inom kort! Kom gärna med fler förslag!



Kram

2009-05-10 @ 20:08:20
URL: http://menvswomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0