Min helg

Min helg har rent ut sagt varit skittråkig! Vi skulle gå ut och ha kul men jag snubblade på mina skolböcker på vägen och där fastnade jag, hela helgen!

Nu har jag huvudvärk eftersom min hjärna har gått på högvarv hela helgen. Jag ska snart ha en viktig tenta i matematik och en i affärsjuridik. Det är egentligen inga ämnen jag brinner för vilket gör allt så mycket jobbigare. Det värsta av allt är att jag måste fortsätta såhär hela veckan, men på fredag är det skiva, det ser jag fram emot. Ge mig fredag! /J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag känner jag att jag hellre hade varit hemma och pluggat i helgen än varit ute på rövartåg. Då hade jag iallafall sluppit ångesten som dödar mig långsamt...

2009-05-11 @ 09:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0