Lejonbacken

på bild: ingen aning

Igårkväll var jag på min kompis studentskiva som hölls på Lejonbacken med temat tio år framåt. Vad tror du att du gör om tio år? Det började på nybrokajen då vi skulle ta en båt för komma över till lejonbacken som ligger på djurgården precis bredvid gröna lund. Där tog vi oss en drink och spanade in allt folk. När vi väl var framme så var det middag och jag hade jättetrevligt samtidigt som jag blev allt fullare och fullare, vilket gjorde allt trevligare och trevligare. En av mina väninnor som höll i skivan blev utnämnd till klassens "partyprisse" vilket inte förvånar mig alls, man blir väl som man umgås brukan man ju säga;) När middagen var klar droppade det in mer och mer folk och välkäda ansikten dök upp! Jag hade sjukt kul och när det började dra ihop sig för stängning så drog några vidare till White Room men jag bestämde mig för att avsluta kvällen och åka hem. Tror nog att det var ett bra val.

på bild: en av mina vänner, gissa?

För övrigt så är Lejonbacken ett jättemysigt ställe att ha sin studentskiva på, lite trång dock, ska du gå på toaletten så får du göra det innan middagen början, du är liksom fastklämd som liten räka vid bordet. Det bästa stället jag hittills har varit på är nog April. Så nu vet ni vart ni ska ha skivan om det inte redan är bestämt! Ciao! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0