Ikväll ska jag slå till på stort!

Idag är det fredag, fredag betyder alkhohol, alkohol betyder fest, fest betyder efterfest och efterfesten ska förhoppningsvis avslutas med en man i sängen.

Har precis varit på systemet och köpt en bag in box, vi ska börja kvällen hemma hos mig ett gäng tjejer, där vi lagar middag och dricker en massa goda drinkar. Såg på ett matlagningsprogram här om dagen där jag fick tips om att sätta en tratt i tex. en melon där man sedan häller ner ungefär en halv vodka, sedan kan man äta sig full, bra va? Var kvällen hamnar har vi inte riktigt bestämt än men kanske Laroy, Cafét, Magenta eller bara en skön hemma fest. Förmodligen blir det Laroy där en kompis har bord men fårse... Men mitt mål under kvällen är i alla fall att bli lite rund under fötterna och hitta mig en snygg karl som jag kan dela säng med (någon som inte är lika avtänande som i lördags, hade jag tänkt).

Nu gäller det att bara tagga! /E

Kommentarer
Postat av: Zip

För att uppnå bästa resultat med vattenmelonen så ska du ta en kork skruv, skruva ur en liten bit ur vattenmelonen på onsdags kväll, hälla i ett par deciliter vodka, och sen hälla i vodka i samma hål minst fem gånger på torsdagen och fredagen för att den ska vara redo på fredags kvällen.

Det är super gott!

2009-05-10 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0