Din tur att vara egotrippad!

Killar har mycket lättare att komma än vad vissa av oss tjejer har. Vissa tjejer kommer väldigt ofta och medan andra kanske inte kommer alls under själva akten. Det felet vi tjejer kan göra är att tänka alldeles för mycket på den andra partnern och koncentrerar oss för lite på oss själva. Så, lär dig kommunicera och våga öppna dig, alltså med andra ord; säg exakt hur du vill ha det! Ibland är det faktiskt tillåtet att allt får vara på dina villkor. Har hört att killar gillar att känna sig underlägsna i sängen ,så nu är det din tur att låtas styra och ställa i sängen.

Tänk på ditt eget bästa;  Så nu är det bara att hoppa upp och köra. /E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsaaan :)

Trevligt! Det funkar faktiskt jag har gått ner ca 5kg faktiskt och utan att träna, ska försöka gå ner ytterligare 5 till... nej det där är för första veckan... jag kommer lägga ut vecka 2 under kategorin summerfit om drygt en vecka igen så det är bara att följa bloggen så har du månadsprogrammet :) lycka till!

2009-05-08 @ 13:38:26
URL: http://bellesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick du det jag skrev? är inte säker på om jag skickade iväg det? haha dåligt minne.

2009-05-08 @ 13:40:08
URL: http://bellesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0