Äntligen helg

Precis varit på systemet och köpte med mig en vin box och några cider, underbart en dag som denna! Idag ska jag och några kära vänner sitta hemma hos mig på min balkong och äta en god middag och dricka en massa goda drinkar. Tänker alltid på hur kvällen slutar; antingen blir man så kalas att man inte orkar mer och rå deckar hemma eller hos någon annan. Eller så kanske man får med sig ett hemsläp och får det skönt, vem vet? kvällen kan sluta hur som helst. Men målet under kvällen är att i alla fall hitta någon att mysa med, pussas och kramas, det är ju alltid lika mysigt med lite närhet.

Så ikväll blir det krogen för vår del och det jag söker är ett ragg, någon som jag kan mysa med, någon jag kan skicka sms och träffa. Vi behöver någon som bryr sig om oss, just nu har jag ingen och det är jävligt tråkigt. Så ikväll hoppas jag att jag hittar min drömkille.

Vad är det ni söker när ni är ute? Det gäller absolut att ha kul med sina vänner men utöver det? Jag vet att inerst inne så söker vi alltid något ragg. Puss / Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0