svaret


Jag kom fram till att för mig spelar det ingen större roll. Det råder kanske mer romantik i att börja med dejting men det kan va rätt hett att släpa hem någon snyggning som man sedan fastnar för. Kan ju vara lite kul med frågan ,"Hur träffades ni?" , efter det! Skämt åt sido så borde någon med mer erfarenhet tala ut om detta. 

Jag hade tid att läsa lite i skvallertidningar idag och hittade i en liten artikel om vilka frisyrer killar tycker är sexigast på tjejer.På tredjeplats låg den strama knuten. Ja, killar gillar tydligen knut. På andraplats låg den slarvigt uppsatta hästsvansen, lite "girl next door" över det hela. Och på första plats låg det utsälppta långa och vågiga håret. Imorgon är det lill-lördag och jag tror jag kommer köra fisyren på förstaplaten!

Ha det bra! J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0