Sup mig snygg

03:24 - Två drinkar i händerna: "Hur blev alla så snygga helt plötsligt?"
09:57 - Ett glas med treo i skakiga händer: "Vem fan är fulingen i min säng?"

Känner du igen dig? Lugn, du är inte ensam. I söndags vaknade jag upp, trodde jag var ensam tills jag kände att någon flåsade mig i nacken. Jag bad till Gud att det var en tjejkompis som låg där, men vände mig om sakta och insåg att så var inte fallet. Till min fasa finner jag en kille som jag faktiskt känner igen, det tar en stund innan jag insåg, fy fan, det är han som bor våningen över mig. Flashback, vi delade hiss upp igår kväll och jag anar att något mycket mer än ett hissdelande hände...

Jag har aldrig lagt märke till honom tidigare, eftersom han inte alls är min typ av kille. Men under kvällens lopp kom jag fram till att han såg riktigt bra ut. Hur kommer det sig att alla blir så mycket snyggare efter ett antal glas vin? Hur kan Göran Persson bli Jude Law?

Och ni tjejer borde känna igen er när jag säger när man sminkar sig på den trånga krogstoaletten, känner man sig så jävla fräsch. Men när bilderna ploppar upp dagen efter på facebook insåg man att man inte alls var det kapet man trodde.

Idag är det måndag, endast två dagar kvar till lill-lördag, så det är bara att börja ladda för på onsdag är det dags att supa någon snygg.

/ E

Kommentarer
Postat av: karro

haha åh inte kul läge^^

2009-03-30 @ 19:59:01
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Michaela

Godmorgon!

Hoppas du får en riktigt härlig dag i vårsolen. :)

2009-03-31 @ 09:59:18
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skön blogg! vi vill höra mera!

2009-03-31 @ 11:27:24
Postat av: Isabelle K

haha jobbigt, mig hände något liknande för några veckor sedan men med en kille porten bredvid ;)

2009-03-31 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0