Blev precis av med oskulden...

...bloggoskulden alltså, men det kanske inte är så intressant. En annan oskuld blev jag av med för sex år sedan, ja när en kille plockade min blomma. Såhär efteråt kan jag skratta åt det som ett pinsamt minne, men så kände jag abolut inte då. Snacka om pinsamt! Men det är inte vad mitt första inlägg ska handla om. Jag, E och min käre vän J, bestämde oss för att tillsammans bedriva en blogg angående fest, sex och relationer. Ni läser detta om ni vill ha tips eller om ni bara vill ligge steget före.

See you soon! E


Kommentarer
Postat av: Jonas

det här kan bli intressant=)

2009-03-27 @ 01:07:25
Postat av: Josefine

Har läst igenom hela bloggen nu och ger tummen upp! Kul med en blogg som handlar om sex från två singeltjejers (?) perspektiv. Inom en snar framtid har ni nog mer läsare en präktiga Blodinbella! Keep up the good work!

2009-04-20 @ 20:26:20
Postat av: E

Vad kul att du gillar det! Jo vi är så mycket singlar vi bara kan bli, stolta är vi också. Hoppas bloggen gav dig en rolig läsning med tips på köpet!

2009-04-20 @ 23:16:13
URL: http://menvswomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0