Nya äventyr under midsommarhelgen

Idag är det inte vilken dag som helst utan midsommar, nu jävlar ska jag och min kära vän J ut på nya äventyr. Båten går om 2 timmar på väg mot sandhamn. Preics kommit upp ur badet och rakat bort allt hår som absolut inte ska vara där, så nu är jag berädd på det mest otänkande ni kan tänka er. Var ska vi bo? Jadu, det vet vi inte ens själva, vi hamnar där vi hamnar så att säga. Har varit där de senaste två midsommarhelgerna och har alltid lyckats få tak över huvudet med herrsällskap bredvid, så varför skulle inte två snygga tjejer som vi hitta någonstans att sova denna gång? "Allt löser sig" är ett av mina små motton här i livet.

Packning:
  • 1 vinbox
  • 1 vodka
  • 8 stark öl
  • Nya underkläder


Nu jävlar är det rock 'n' roll, hoppas ni får en lika bra midsommar som vi, SKÅL! /Ellen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Håller med, allt löser sig verkligen alltid! :)

2009-06-20 @ 18:38:13
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0