Dålig i sängen

Idag fick jag höra att en tjej i min skola blev dumpad i "dejtingstadiet" på grund av att hon var för dålig i sängen. Ja, hon ville tydligen inte göra något annat än missionären. Detta fick mig att läsa lite om just det ämnet och jag kan fan inte sluta skratta! Här är fyra citat från tjejer som tycker att sina killar är dåliga i sängen:

"Snart går jag ut och hittar ett riktigt knull på stan. Har inte fått det på 5 år herregud!!"
"Jag skulle nog hellre vilja ha din situation än min; jag och min sambo har sex en ca 4 ggr per år."
"Har funderat gå i strejk till han börjar ge mig nåt...Får se om han tycker det är så kul! "
"Förspel vad är det....? inget min sambo vet iallafall...."


Hahah okej! Vissa är hopplösa fall och det kan man inte göra så mycket åt. Men är det så dåligt så måste man ta upp det med sin partner och våga berätta om hur man vill ha det. Många killar kommer ganska fort och det är ett ganska naturligt "problem" men det behöver inte göra sexet dåligt. Så ett tips till er killar som känner igen er i detta är att försöka tillfredställa tjejen på något annat sätt än genom penetration, ni har väl fingrar och tunga, eller hur? Det handlar om givande och tagande där båda måste ta ett ansvar för att se till att sexlivet ska vara bra. Killar OCH tjejer, ni kan gå ner på er partner efter att man har börjat ha samlag, stoppat in den och kört en stund så att säga, ni dör inte..jag lovar!


Kort och gott, säg hur ni vill ha det! Ett förhållande utan ett bra sexliv kommer inte att hålla! /J


Kommentarer
Postat av: Petter

Vissa är hopplösa fall och inget man kan göra åt saken, då låter man ju hellre kvinnan gå....

2009-04-20 @ 23:48:37
Postat av: annikaelina

Jag ÄLSKAR er blogg, keep on fucking så att säga :)

2009-04-21 @ 19:26:51
URL: http://totaltkaos.blogg.se/
Postat av: Ida

Kommunikation! Man måste ju tala om för varandra hur man vill ha det, då blir allt perfekt! =) förhållandet är inte bra om man inte vågar vara ärliga mot varandra.

2009-05-05 @ 20:58:47
URL: http://iidassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0