Ville du ha h*n eller inte?

Okej, jag vet inte var jag ska börja men jag säger bara såhär.. Var inte för på! Finns det något osexigare än att h*n är sjukt på dig och allt h*n försöker göra är att få din uppmärksamhet? Nej! För att fånga personens uppmärksamhet, ta fram din trevliga och roliga sida i dig och prata med personen och hans/hennes vänner. Prata lite mer med vännerna men släng en blick eller två till ditt offer under tiden du har roligt med dem. Det funkar på mig iallafall. Herregud, man kan ju bli helt frustrerad. Men men, jakten efter den du är intresserad av är viktig för BÅDA vilket kan göra det svårt. Det kan ju inte vara så lätt att leka katt-och-råtta leken om båda ska vara både katt och råtta. Förstår ni vad jag menar? Jag vet inte hur jag ska sammafatta mig men det måste ju finnas lite mystik i det hela, mystik som gör det hela ännu mer intressant. Kort och gott, var INTE för på!

Ragga lugnt ikväll! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0