Update

Efter en vecka med dålig uppdatering tänkte jag börja berätta om vad som har hänt. Förra onsdagen var jag på en riktigt lyckad skiva på Café Umbra. När vi hade som roligast drog vi vidare till Laroy för att sedan avsluta på White Room. I fredags var jag hemma med en massa kompisar. Vi drack och rökte vattenpipa och hade en riktigt trevlig kväll. I lördags var jag på en kompis drinkbjudning för att sedan dra vidare till nästa kompis drinkbjudning. Efter det drog vi som vanligt till Laroy och sedan hem och efterfestade hos oss till klocka sju på morgonen. Men nu är alla skivor och födelsedagar över för ett tag så nu finns det rum att andas och ta det lugnt.

Gud vad jag är på Laroy hela tiden fast än det verkligen inte är mitt favoritställe. Däremot så är det många av mina vänner som gillar det och därför tvingas jag med dit. Bara så att ni vet.

Jag ska försöka hålla igång uppdateringen, kom gärna med förslag! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0