Inte okej

Lite senare ska jag berätta om gårdagen, men nu tänkte jag bara ta upp en händelse från igår. En av mina närmsta kompisar, F, gjorde slut med sin ex för ungefär ett halvår sedan. De håller fortfarande på att fiffla lite men det är inget seriöst. Igår var hans bästa killkompis på samma ställe som vi var och lite senare på kvällen när fröken F hade en liten efterfest  så hånglade de. F och exets bästa kompis alltså. Jag tycker INTE att det är okej, av någon av dem. Jag tycker att man faktiskt kan hålla tassarna borta från exets kompisar, och från killens sida, hålla tassarna borta från sin bästa kompis ex. Det finns så många andra där ute man kan ragga upp. Vad tycker ni?

Jag återkommer senare om igår! Vi ses sen /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0