Högljutt i sängkammaren...

Nu hade jag tänkt öppna mig lite, bli lite mer privat så att säga, och berätta för er vad som hände mig i lördags;


Okej... Till att börja med, jag hade inte legat på 2 månader ungefär, så ni kan förstå att det sprätte i kroppen på mig. Jag sitter på Friday's och häller i mig det sista av min sjätte cider. När jag går mot baren för att köpa mig en sjunde får jag syn på en kille som ser riktigt jävla bra ut. Vi pratar lite och jag märker att han har det där lilla extra som alla tjejer vill att en kille ska ha. Allt var perfekt och poff sa det, sen var vi hemma hos mig. Kläderna flög och båda var jävligt upphetsade. Allt gick som en dans till det var dags för den sista piruetten...Han skrek som ett uppmärksamhetskrävande barn i en leksaksaffär. Det var nästan svårt att avgöra om han hade ont någonstans eller om det var av ren njutning.




Hörrni, killar, det är bra att ni njuter. Men tänk på hur ni låter, vissa verkar bara släppa loss och inte ens tänka på att vi tjejer fortfarande är där. Visst, skönt att ni släpper loss, men håll tillbaka det värsta. Snacka om att förstöra den porriga stämningen, allt hade ju varit så bra annars (han hade bra instrument, om ni förstår var jag menar! Haha)


/E


Kommentarer
Postat av: Bröllopsfixaren

tack tack :)

2009-05-07 @ 00:05:13
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: *jossan*

hahaha fyfan vad avtändande!

2009-05-07 @ 00:07:50
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack så mycket :)

2009-05-07 @ 09:17:28
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0