Fittan har inget ansikte...

Eller? Om dagarna börjar rinna iväg kan det få vilken människa som helst att bli alldeles för desperat. Men skulle man då ha sex med en ful kille bara för att få uträtta sina djuriska behov? Efter långa diskussioner med vännerna kom vi fram till att killar inte har lika höga krav som en tjej när det gäller att välja sexpartner. I och med det kommer ofta uttrycket "fittan har inget ansikte" eller då också "kuken är blind" till användning.
Men varför finns det inget uttryck för oss tjejer och vår sida från det hela? Det enda skillnaden mellan män och kvinnor är att kvinnorna använder sig mer av sina ögon än vad killarna gör när kåtheten smyger sig på.



Det är det här som jag inte förstår med killar, skulle de ha sex med damen till höger bara för att få uträtta sina behov? Jag vet i alla fall vad jag skulle valt, men trots allt: jag är ju då tjej.


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0