Orgasm



Det är ganska viktigt för männen att komma under sexet och är en självklarhet för oss kvinnor. Har killen inte fått utlösning kan kvinnor ofta känna att de gjorde något fel och att sexet inte alls var bra. Det är inte många kvinnor i tidig ålder som får orgasm varje gång med att det blir bättre med åren. Det kan nog bero på att man är mer självsäker och vet exakt hur man vill ha det. De flesta kvinnor kommer ofta, andra kommer vid några enstaka gånger medan vissa missar något och inte alls får uppleva den underbara känslan. Men måste man komma varje gång? Det tycker jag absolut inte utan man blir tillfredställd ändå. Det vi kvinnor vill ha är ju trots allt en riktigt skön orgasm men vi vill också ha närhet, pussar så som kramar och smekningar.

Vad händer egentligen där nere när vi får orgasm? Andningen och blodflödet ökar ännu mer när vi är som mest upphetsade och när njutningen är som bäst så är det regenbundna sammandragningar av musklerna i bäckenet. Men orgasmen är aldrig den andra lik utan varierar ofta beroende på hur länge sammandragningarna varar och hur lång tid det är mellan dem. När musklerna slutar vara spända så kan vi ofta bli avslappande och känna oss lugna. Men vill ni känna mera är det bara fortsätta att stimulera sig så kan den där underbara orgasmen bli flera, så kallade multipla orgasmer.


Jag behöver inte det där lilla extra som nu vid detta tillfälle är orgasm utan känner mig tillfredställd ändå, någon som känner som jag? /E

Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Toppenblogg! Jag älskar sådana här bloggar ;P

2009-05-15 @ 09:09:11
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0