Spelar storleken någon roll?

Nu kanske jag kommer tala mot mig själv lite med jag ska försöka sammanfatta mig väl.

Jag tycker att alla ska förstå att en killes värde inte ligger i storleken av hans verktyg. Absolut inte. Är man kär i en kille så är man kär i hela honom och inte i allt förutom snoppen. Har man alltså en liten snopp så ska man inte hänga läpp för det, det är inte mycket man kan göra åt saken tyvärr. Läste i metro förra veckan att ingen typ av penisförstoring fungerar, sorry guys! Däremot så kan man lära sig att använda den väl! Och för er alla killar; ett grymt förspel, mellanspel, efterspel eller vad fan man ska kalla det är inte helt fel. Ni har ju händer att använda också!

Nu utgår jag från mina åsikter och vad jag tycker. För mig spelar storleken roll. Eller om man ska utgå från de pojkar jag har varit med så har det skönaste sexet varit med grabbarna som har störst helt enkelt. Däremot så har jag varit med killar som har små men vet hur man ska väga upp sexet ändå. Alltså inte bara genom att använda trumpeten!

Så ett tips till er killar; försök få tjejerna att komma, genom s k petting, med ett finare ord. /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0