Once in a lifetime!



Klockan 9 imorse började biljettförsäljningen av Britney Spears konsert i Sverige den 13 juli. Den kommer att gå i cirkusens tecken och scenen kommer att vara placerad i mitten som en klassisk cirkusmanege.

Inte bara mina utan som nästan alla tjejer så har Britney gett oss många roliga och goda minnen. Hon var min idol redan vid ungefär 10 års ålder och efter hennes comeback har hon lyckas få mig på fall igen. Som liten ville man kunna dansa, sjunga och se ut som henne och jag drömde till och med om att få leva hennes liv, hon var min största förebild helt enkelt. Jag kommer ihåg när man tjatade på mamma att hon ännu en gång skulle titta på min otroligt fula uppvisning av ett misslyckat försök att härma den stora stjärnan...

Nu jävlar är hon här och biljetterna är redan bokade och klara, så vi ses där britneyfans! Kyss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0