Att våga öppna sig

Har ni vart med om att ni träffat en tjej/kille under en längre tid men att det bara inte leder någonvart? Det har jag och det sög. Därför vill jag nu dela med mig av denna erfarenhet till er. Denna person som jag träffade tyckte jag mycket om och var nog den första jag ens brytt mig så mycket om. Hur som helst så ville gärna att det skulle leda till något mer men jag tyckte att hans signaler var tydliga med att han inte ville mer och jag vågade verkligen inte öppna käften och fråga vart vi låg någonstans i vårt "förhållande". Allt stod stilla och vi  fortsatte att ses som vanligt, men efter en allt för lång tid så tröttnade jag på detta och insåg att jag kunde hitta någon bättre för mig. Vid det läget lyckades han dra upp frågan om vi skulle fortsätta ses. Men som sagt hade jag tröttnat och då lyckades vi utbyta lite känslor om det hela med varandra och det visade sig att han hade trott samma som jag hade gjort. Att vi inte ville mer, men båda ville det fast ingen vågade säga något. Tråkigt tycker jag, verkligen. Hade han frågat två veckor tidigare hade vi kanske kommit långt nu? Man vet aldrig..


Det jag vill ha sagt med detta är att om ni känner igen er i det här så borde ni verkligen dra upp det med den andre om förhållandet är osäkert. Ni kommer inte göra bort er, känner man något för den andre borde man berätta det. Det ska jag komma ihåg till nästa gång!


Godnatt och hej/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0