Självsäker eller osäker?

Kl 10.00 lördags morse fick jag ett sms av en kille
och på detta stod det:



Det är så osexigt det bara kan bli! Varenda tjej vill ha den där spänningen, det ska inte på något sätt tyda på att ni ska knulla under kvällen, utan nervösiteten ska finnas där och det ska vara på mina villkor. Han var alldels för självsäker och det han inte vet, är att han ska egentligen visa för mig att han inte vill ha sex med mig. I och med det vill jag ha sex med honom ännu mer, man vill ju alltid ha det man inte får.

Men att ha en kille som är alldeles för osäker då? Hur sexigt är det från skala 1 till 10? När han ställer en massa frågor till mig som om han inte har någon egen vilja. Man vill ju kriga för sin kille, inte få han i ett naffs...

Alltså, i slutändan vill man varken ha något av alternativ utan något mitt emellan. Men jag tror att jag hellre skulle välja den självsäkra före den osäkra, vad skulle du göra?

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0