Kort eller lång lista?

Ska man skaffa sig en till pinne på listan, ligga med ett gammalt ligg eller ska man vänta till man hittat den rätta?

  • Först och främst glöm det sista alternativet, det är bara tråkigt och kan ta år och dagar att få uträtta sina behov. Absolut finns det en lösning att använda sin egna hand men det är absolut inte densamma.
  • Att skaffa sig en till lista kan både vara positivt och negativt. Alltid kul och spännande att ligga med en ny, stor utmaning och man får lära sig nya saker. Att lära sig nya saker leder till en förbättringar, där man lär sig att hantera olika sorters killar vilket leder till bättre sex i framtiden. Men just den pinnen kan bli 3 till 10 alldeles för många och ju längre listan desto är mer avtändad kan killen/tjejen bli. Äh, men vad är det man brukar säga, vi tjejer dividerar siffran med 2? ;)
  • Att ligga med en gammalt ligg är en riktigt smart lösning. För det första lär man sig hur den andre partnern fungerar i sängen och ger mer orgasmer. För det andra blir det ingen till pinne, bra va?

Ha sex, det behöver vi, kom ihåg det! / E


Kommentarer
Postat av: Anna

Kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som tonåring i Luleå, och om mina intressen som dans, fotografering, musik och SJÄLVKLART kläder ! Jag skriver också en heldel om den stora kärleken i mitt liv. Verkar det intressant måntro ? Klicka dej då fram till http://annaahellgren.blogg.se illa kvickt !

2009-04-21 @ 22:39:51
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Lindsay

Hahaha, seriöst! Detta var en av de härligaste bloggar jag läst på väldigt länge! Denna måste fortsätta länge :D

2009-04-26 @ 19:47:42
URL: http://plastpunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0